Reklamace

PODMÍNKY REKLAMACE A POSTUP PŘI UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Na veškeré zboží zakoupené v internetovém obchodě www.drzakytelevize.cz se vztahuje záruka v souladu s platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Kdy lze uplatnit reklamaci?

Reklamaci je možné uplatnit v následujících případech:

  1. Vada výrobku
    Pokud se na zakoupeném zboží objeví vada, která nebyla způsobena nesprávným používáním nebo běžným opotřebením, máte právo produkt reklamovat.
  2. Rozpor s kupní smlouvou
    V případě, že zboží neodpovídá popisu, neplní funkci, pro kterou je určeno, nebo není v souladu s dohodnutými parametry (například jiný model, barva apod.).
  3. Poškození během přepravy
    Pokud je zboží poškozeno při doručení, doporučujeme sepsat protokol o poškození s dopravcem a ihned kontaktovat zákaznickou podporu

Délka záruky

Záruka na zboží je poskytována zpravidla v délce 24 měsíců (tj. 2 roky) od data převzetí zboží, pokud není uvedeno jinak. V některých případech může být záruka 36 měsíců (tj. 3 roky) nebo 60 měsíců (tj. 5 let). Délka záruky je uvedena u každého produktu.

Jak reklamaci uplatnit?

  1. Kontaktujte nás
    Při uplatňování reklamace nás kontaktujte e-mailem na reklamace@drzakytelevize.cz nebo telefonicky na +420 774 547 999. Uveďte číslo objednávky, popis vady a přiložte fotografie, pokud je to možné.
  2. Zboží zašlete na adresu
    Pokud je to nutné, po domluvě zašlete reklamované zboží spolu s vyplněným dokumentem pro reklamaci produktu, na adresu: Zábrdovická 25/2 Brno 615 00. Zboží musí být řádně zabalené, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy.
  3. Vyřízení reklamace
    Reklamace bude vyřízena co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží, pokud se s Vámi nedohodneme jinak. O výsledku reklamace Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

Možná řešení reklamace

V závislosti na povaze vady a možnostech opravy či výměny nabízíme následující řešení:

  • Oprava vadného výrobku
  • Výměna za nový kus
  • Vrácení peněz v případě, že oprava nebo výměna není možná
     

Náklady na přepravu

V případě oprávněné reklamace Vám uhradíme náklady na přepravu zboží zpět k nám. Pokud reklamace nebude uznána, může Vám být účtována částka za přepravu zpět.

 

Zde je ke stažení PDF dokument pro reklamaci produktu (je nutné jej vyplněný poslat s reklamovaným produktem).

 

Proč nakupovat u nás?

Objednejte <span class="color">do 12:00</span><br/> a <span class="color">odešleme ještě DNES!</span> 
Platí pouze v pracovní dny.
Objednejte do 12:00
a odešleme ještě DNES! Platí pouze v pracovní dny.
Objednejte <span class="color">nad 1 000 Kč</span> pro <span class="color">DOPRAVU ZDARMA!</span>
Objednejte nad 1 000 Kč pro DOPRAVU ZDARMA!
Vrácení zboží <span class="color">do 30 dnů</span> s <span class="color">garancí vrácení peněz.</span>
Vrácení zboží do 30 dnů s garancí vrácení peněz.
Kamenná prodejna<br> <span class="color">Zábrdovická 2, Brno.</span>
Kamenná prodejna
Zábrdovická 2, Brno.
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.